Zapraszam do współpracy, porozmawiajmy o czymś wspólnym ❤️

 

Kim jestem i skąd pomysł na

Wedding plannerka i copywriter (aktualnie dla branży ślubnej) z zawodu, blogerka z zamiłowania. Prywatnie żona inżyniera, mama dwójki, kawoholiczka i pasjonatka piękna prostoty w absolutnie każdej postaci. Na co dzień kreuję piękne śluby, robię bezstresowe eventy. Robię #niemożliwe. Wieczorami piszę, dużo piszę i nie planuję przestawać. Uwielbiam uczyć się nowego, poszerzać horyzonty, zadawać pytania i szukać odpowiedzi. Lifestyle w wersji mother-life balance to właśnie ja. To właśnie mama-sama.pl. 

Jak wygląda współpraca blogowa z

Po pierwsze: na blogu poruszam tematy tylko i wyłącznie dla mnie bliskie, jakkolwiek z nami związane, pozostające w kręgu moich i mojej rodziny, zainteresowań. Co to oznacza? Nie napiszę o czymś, czego sama bym nie użyła, z czym sama bym się nie zaznajomiła. Nie pojawi się tutaj nic, co nie byłoby zgodne z moimi przekonaniami. Żeby nieco ułatwić wstępną weryfikację, czy się dogadamy w późniejszym etapie: 

  • Jestem twórczynią #30ubrań, czyli capsule wardrobe w wersji #motherlifebalance. Szukam ideałów. Te odkryte – pokazuję tutaj, na blogu. Moim celem jest tworzenie nieskończonej ilości stylizacji z maksymalnie 30 ubrań w szafie. Minimalizm, wsłuchanie się w swój styl i swoje potrzeby, traktowanie ubrań jak długoletnich przyjaciół – zamiast sezonowych (albo jednorazowych!) znajomości. Polskie marki, dobrej jakości ubrania typu basic, uniwersalne wzory i fasony, w tonie luźnej elegancji – zapraszam, współpraca blogowa z Wami będzie dla mnie czymś absolutnie naturalnym. Będziemy współtworzyć #30ubrań. 
  • Jestem mamą dwójki dzieci: przedszkolaka o pseudonimie Mały Człowiek oraz kilkumiesięcznej Szefowej. Z tego względu prowadzę również kategorię WYPRAWKA, w której pokazuję to, co sprawdza się u nas naprawdę. Warunek? Dłuższe użytkowanie, spójność z naszym poczuciem estetyki, mające to “coś”. 
  • Trudne tematy to dla mnie prosta sprawa. Zadaję dużo pytań, szukam wnikliwych odpowiedzi, ciężkie historie mocno mnie poruszają, na pewne kwestie nie pozostaję obojętna i nie ma tutaj miejsca na półśrodki. Chętnie angażuję się w kampanie społeczne. 
  • Wnętrza to u nas prostota, funkcjonalność i design, pozwalające na ewentualne zmiany w obrębie już posiadanych dóbr. Przykład? Regał, który dziś może stać w pokoju przedszkolaka a za jakiś czas odnaleźć się w salonie czy biurze. Stoimy u progu urządzania swojego miejsca na świecie – i jeśli tylko wpisujesz się w nasz gust, chętnie porozmawiamy o współpracy. Twoje meble czy dodatki – ubiorę w niebanalne historie. 

Po drugie: gdy w grę wchodzi współpraca blogowa oparta na recenzji produktu, używam tylko i wyłącznie swoich zdjęć. Nie korzystam ze zdjęć katalogowych. Zdjęcia powstają w sesjach lifestyle, podczas użytkowania. W social-media (Instagram) możliwe są relacje typu #unboxing oraz z bieżącego, codziennego korzystania. Tego typu kwestie są mocno indywidualne i zależne od produktu. Wszystko spina się klamrą spójności i naturalności, które są dla mnie najbardziej istotne. 

Po trzecie: zazwyczaj (by zachować różnorodność) na Instagramie pojawiają się inne zdjęcia z tej samej sesji, niż te na blogu. Zdjęcia nie pojawiają się w social-media seryjnie a naprzemiennie, żeby balansować między różną tematyką. Nie wychodząc poza ramy spójności profilu z blogiem. 

W jakiej formie współpraca blogowa jest możliwa z

Jest to temat otwarty, do uzgodnienia, w zależności od konkretnej marki czy kampanii. Zapraszam do kontaktu zarówno agencje, jak i firmy: duże, małe, o ugruntowanej pozycji i te dopiero co wchodzące na rynek. Na każdą wiadomością staram się odpowiadać najpóźniej w ciągu 2-3 dni roboczych:

msama.blog@gmail.com

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

%d bloggers like this: